Płatności elektroniczne
realizowane przez
DYNOJET
Dostępne poziomy (Stage): 1, 3, 7
Dynojet zapewnia wzrost i „wygładzenie” wykresu mocy przy zachowaniu optymalnego zużycia paliwa
Iglica
Zaprojektowanie iglicy to czynność, która pochłania największą ilość czasu podczas przygotowywania zestawu
Jest ona skonstruowana tak, aby zapewnić odpowiednią ilość paliwa podczas roboczego otwarcia przepustnicy, a także umożliwić regulację (aż sześciostopniową !) nie wpływającą na pracę silnika poniżej 3000 obr/min.
Właściwa średnica zakończenia iglicy, może przynieść wymierne efekty względem dyszy głównej niezależnie od jej ustawienia
Budowa iglicy Dynojet umożliwiła rozdzielenie zakresów jej pracy, co zwiększa możliwości regulacyjne w użytkowym przedziale obrotów silnika
Dysza powietrzna
Poprzez tę dyszę powietrze dostaje się do rurki emulsyjnej, co powoduje rozpoczęcie mieszania się zaczerpniętego z komory pływakowej paliwa z powietrzem
Pozwala ona przede wszystkim kontrolować ilości paliwa, jakie ma być zassane z komory do gardzieli gaźnika
Dynojet pozwala na zmianę „krzywej” dostarczanego paliwa na możliwie najbardziej płaską
Dysza wolnych obrotów
Kontroluje ona w 100 % pracę biegu jałowego oraz w 25% przejście na wyższy zakres prędkości obrotowej
W niektórych modelach dysze te są wymieniane dla zapewnienia optymalnego zużycia paliwa
Prawidłowa synchronizacja gaźników zapewnia także właściwą pracę biegu jałowego
Dysza główna
Udoskonaliliśmy nasze dysze tak, aby spełniały dwie funkcje statycznego i dynamicznego napełniania
Statyczne napełnienie to pobór paliwa przez dyszę główną na wyższych biegach, kiedy prędkościomierz porusza się bardzo powoli
Dynamiczne napełnienie to wartość otrzymywanego paliwa podczas użycia średniej wartości mocy
Każdy zestaw jest wyposażony w szczegółową instrukcję, która krok po kroku objaśnia czynności instalacyjne
Dynojet oferuje szeroką gamę zestawów do większości produkowanych motocykli
Każdy zestaw jest precyzyjnie zaprojektowany, aby w efektywny sposób udoskonalić działanie gaźnika
Dla zaspokajania indywidualnych potrzeb zostały stworzone różne typy (poziomy) zestawów
Poziom 1 (Stage 1)
Zaprojektowany do motocykli z nieprzerobionym silnikiem wyposażonym w fabryczny filtr i puszkę powietrzną oraz fabryczny wydech
Stage 1 jest w pełni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze standardowym filtra K&N
Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiększonej kontroli manetką gazu oraz osiągnięcia nawet 5% wzrostu mocy w całym zakresie prędkości obrotowej silnika
Poziom 3 (Stage 3) Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub średnio stuningowanym silnikiem przy użyciu indywidualnego filtra powietrza K&N oraz oryginalnego lub tuningowego wydechu
Uzyskany wzrost mocy do 10-15%
W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych, wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie wpływają na osiągi i mogą zaszkodzić poręczności motocykla
W takich przypadkach Stage 3 jest niedostępny
Poziom 7 (Stage 7)
Zaprojektowany tylko do użytkowania podczas wyścigów lub przypadkach „specjalnych”
Z wyjątkiem naszego Stage 7 do V-MAX-a wszystkie pozostałe stworzono do pracy na „wysokich obrotach” na torze wyścigowym i nie stosuje się ich w motocyklach drogowych
Zdjęcia poglądowe
Produkt dostępny na zamówienie. Czas realizacji zamówienia 14-30 dni.