Płatności elektroniczne
realizowane przez
Czarne bagażniki boczne C-Bow do modelu Royal Enfield Scram 411 (od 2022 r.) to solidne bagażniki zaprojektowane specjalnie do mocowania bocznych toreb i
kufrów Hepco&Becker C-Bow do motocykla.
Nośniki te charakteryzują się wysokiej jakości wykończeniem powierzchni.
Należy pamiętać, że standardowe twarde etui Hepco&Becker, takie jak Junior lub Journey, nie są kompatybilne z tymi bagażnikami.
Podobnie, futerały Krauser K-Wing nie są przeznaczone do użytku z bagażnikiem C-Bow.
Zalecana nośność wynosi 5 kg na torbę lub skrzynkę.
Ważne jest, aby postępować zgodnie z instrukcją montażu, wytycznymi dotyczącymi konkretnego modelu i zaleceniami producenta,
aby uwzględnić wszelkie możliwe ograniczenia.
W większości przypadków te bagażniki można łatwo połączyć z bagażnikami typu top case, sissy barami lub stojakami solo.
Należy jednak postępować zgodnie z instrukcją montażu lub wytycznymi dotyczącymi konkretnego modelu każdego nośnika.
Przedłużenia bagażnika mogą mieć wpływ na mocowanie toreb do bagażnika.
Nośniki są specjalnie zaprojektowane pod kątem stanu magazynowego Twojej maszyny.
Należy jednak pamiętać, że nie zostały one przetestowane z akcesoriami takimi jak rury wydechowe, uchwyty na tablice rejestracyjne lub inne kierunkowskazy.
Upewnij się, że worki mają wystarczający odstęp od rury wydechowej, a kierunkowskazy mają odpowiedni kąt emisji światła.
Strumienia spalin nie należy kierować w stronę worków.