Płatności elektroniczne
realizowane przez
Klocki hamulcowe skuterowe EBC SFA HH wzmacniane (kpl. na 1 tarczę)
Oferujemy nową serię klocków hamulcowych do skuterów EBC SFA HH, charakteryzującą się doskonałą jakością i wyjątkowymi właściwościami. Te wzmacniane klocki hamulcowe dedykowane są skuterom o dużych mocach i dużej masie, zapewniając im bezpieczne i skuteczne hamowanie.
Seria SFA HH to produkt stworzony z najszlachetniejszych materiałów, które zostały specjalnie dobrane, aby sprostać wymaganiom skuterów o podwyższonych osiągach. Klocki te są odpowiednikiem renomowanych klocków motocyklowych HH, co gwarantuje ich wysoką skuteczność i niezawodność.
Główne cechy klocków hamulcowych EBC SFA HH to doskonała żywotność, szybka reakcja już od zimnych hamulców oraz przystępna cena w stosunku do oferowanej jakości. Dzięki formule spiekanej, te klocki zapewniają doskonałe właściwości hamujące zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, co sprawia, że są idealnym wyborem dla skuterów o dużych prędkościach.
Klocki hamulcowe EBC SFA HH przeszły testy TÜV i posiadają homologację ECE R 90, co potwierdza ich wysoką jakość i zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa. Wyprodukowane w amerykańskiej fabryce spiekanej, te klocki Double-H™ są najtrwalszymi ofertami z segmentu aftermarketa, oferując trwałość życia dłuższą niż podwójna w porównaniu do klocków organicznych niskiej jakości.
Zainwestuj w klocki hamulcowe EBC SFA HH, aby cieszyć się niezawodnym hamowaniem, zarówno na suchych, jak i mokrych drogach. Długa żywotność i wysoka skuteczność sprawiają, że są one idealnym wyborem dla wymagających użytkowników skuterów o większych osiągach.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BMW | C1 125 | 1125.0 | 1999 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2000 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2001 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2002 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2003 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 200 | 1200.0 | 2001 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 200 | 1200.0 | 2002 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 200 | 1200.0 | 2003 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 250 | Momo Design | 250.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 125 | R Majesty S | 125.0 | 2014 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 125 | R Majesty S | 125.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 155 | S-MAX | 155.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 155 | S-MAX | 155.0 | 2016 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max 2PL1 | 250.0 | 2014 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max 2PL1 | 250.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max | 250.0 | 2014 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max | 250.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie |