Płatności elektroniczne
realizowane przez
Z przyjemnością przedstawiamy naszą najnowszą ofertę dla posiadaczy skuterów o dużych mocach i znacznej masie - serię SFAC, innowacyjnych spiekanych klocków hamulcowych. Dzięki unikalnej mieszance miedzi i karbonu, te klocki zapewniają nie tylko doskonałą siłę hamowania, ale również szereg innych korzyści, które uczynią Twoje podróże jeszcze bardziej bezpiecznymi i komfortowymi.
Seria SFAC została poddana rygorystycznym testom TÜV oraz uzyskała certyfikat ECE R 90, co świadczy o najwyższej jakości i zgodności z europejskimi standardami bezpieczeństwa. Klocki te to zdecydowanie nowoczesne rozwiązanie, które przekracza standardowe parametry. Zastosowanie wysokowydajnej mieszanki węglowej sprawia, że klocki te wykazują niski wpływ na zużywanie tarcz, co przekłada się na ich dłuższą żywotność w porównaniu do tradycyjnych klocków.
Dodatkowo, nasze spiekane klocki hamulcowe SFAC oferują wydajniejszą siłę hamowania, co jest niezwykle istotne, zwłaszcza dla skuterów o dużej masie i mocy. To rozwiązanie doskonale sprawdzi się w warunkach miejskich, gdzie wymagane są szybkie i pewne zatrzymania.
Warto również podkreślić, że klocki SFAC to ekologiczne rozwiązanie, ponieważ zastosowanie mieszanki miedzi i karbonu redukuje negatywny wpływ na środowisko. Dzięki temu, nie tylko dbasz o bezpieczeństwo na drodze, ale także o naszą planetę.
Jeśli poszukujesz klocków hamulcowych, które zapewnią niezawodność, doskonałą siłę hamowania i wydłużą żywotność układu hamulcowego Twojego skutera, seria SFAC to doskonały wybór. Odkryj nowoczesne podejście do hamowania i ciesz się bezpieczeństwem na najwyższym poziomie!
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
YAMAHA | Tricity 300 | 300.0 | 2021 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | Tricity 300 | 300.0 | 2022 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | Tricity 300 | 300.0 | 2023 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | Tricity 300 | 3 Wheel Scooter | 300.0 | 2020 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 125 | 125.0 | 2018 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 125 | 125.0 | 2019 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 125 | 125.0 | 2020 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 125 | 125.0 | 2021 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 125 | 125.0 | 2022 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 125 | 125.0 | 2023 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 125 | Tech Max | 125.0 | 2019 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 125 | Tech Max | 125.0 | 2020 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 125 | Tech Max | 125.0 | 2021 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 125 | Tech Max | 125.0 | 2022 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 250 | 250.0 | 2018 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 250 | 250.0 | 2019 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2017 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2018 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2019 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2020 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2021 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2022 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | 300.0 | 2023 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 300 | Tech Max | 300.0 | 2018 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 300 | Tech Max | 300.0 | 2019 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 300 | Tech Max | 300.0 | 2020 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | X-Max 300 | Tech Max | 300.0 | 2021 | Do montażu z tyłu po prawej stronie |