Płatności elektroniczne
realizowane przez
Przedstawiamy nową serię SFA - organicznych klocków hamulcowych, stworzoną z myślą o skuterach. Nasze klocki są wyprodukowane z najwyższej jakości, najszlachetniejszych materiałów, co gwarantuje niezawodność i bezpieczeństwo podczas jazdy.
Seria SFA charakteryzuje się innowacyjną formułą organiczną, która przyczynia się do minimalnego zużycia tarcz hamulcowych. Dzięki temu kierowcy doświadczają dłuższego okresu eksploatacji, co wpływa na oszczędność i wydajność. Klocki posiadają również niski współczynnik tarcia, co przekłada się na płynne hamowanie bez zbędnych szarpnięć.
Warto podkreślić, że nasze produkty przeszły testy TÜV oraz posiadają certyfikat ECE R 90, co świadczy o ich wysokiej jakości i zgodności z europejskimi standardami bezpieczeństwa. Klocki hamulcowe z serii SFA z powodzeniem zastąpią wszystkie rodzaje klocków, co sprawia, że są uniwersalnym rozwiązaniem dla lżejszych motocykli, w tym skuterów, mof, mokików i mopdów.
Dzięki zrównoważonemu podejściu do parametrów termicznych, klocki hamulcowe z serii SFA cechują się niewysoką stabilnością temperaturową, co sprawia, że są idealnym wyborem do miejskiego użytku. Dodatkowo, ich przystępna cena w stosunku do jakości sprawia, że są doskonałym wyborem dla kierowców poszukujących równowagi między wydajnością a ekonomicznością.
Odkryj nowy standard hamulców dla skuterów z naszą serią SFA - gwarancja bezpieczeństwa i komfortu podczas każdej podróży.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BENELLI | Aurak MY 125 | BJ 125 10A | 125.0 | 2016 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
BENELLI | Aurak MY 125 | BJ 125 10A | 125.0 | 2017 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 1999 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2000 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2001 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2002 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 125 | 1125.0 | 2003 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 200 | 1200.0 | 2001 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 200 | 1200.0 | 2002 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BMW | C1 200 | 1200.0 | 2003 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | X-Max 250 | Momo Design | 250.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 125 | R Majesty S | 125.0 | 2014 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 125 | R Majesty S | 125.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 155 | S-MAX | 155.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | XC 155 | S-MAX | 155.0 | 2016 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max 2PL1 | 250.0 | 2014 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max 2PL1 | 250.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max | 250.0 | 2014 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YP 250 | R X-Max | 250.0 | 2015 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YW 125 | G Zuma | 125.0 | 2016 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YW 125 | G Zuma | 125.0 | 2017 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YW 125 | G Zuma | 125.0 | 2018 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YW 125 | G Zuma | 125.0 | 2019 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YW 125 | G Zuma | 125.0 | 2020 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YW 125 | G Zuma | 125.0 | 2021 | Do montażu z tyłu po prawej stronie |