Płatności elektroniczne
realizowane przez
Nasze szczęki są stworzone z myślą o kierowcach, którzy stawiają na bezpieczeństwo i trwałość, zwłaszcza w trudnych warunkach terenowych.
Szczęki hamulcowe Water Grove zostały wykonane z użyciem wzmocnionego materiału ciernego z kevlaru, co gwarantuje nie tylko identyczne wykonanie jak w przypadku zwykłych szczęk, ale także niezrównaną odporność na ekstremalne warunki. Wielokrotne nacięcia, prowadzone pod kątem, skutecznie odprowadzają brud, kurz, wodę i szlam, poprawiając tym samym skuteczność hamowania i przedłużając trwałość szczęk oraz bębnów hamulcowych.
Zintegrowana technologia grooved replacement brake shoes od EBC Brakes® to kluczowy element naszego zestawu. Kątowo ustawione rowki zostały zaprojektowane, aby skutecznie kierować wodę, brud i kurz z obszaru hamowania, co nie tylko poprawia hamowanie, ale również znacząco wydłuża żywotność okładzin i bębnów hamulcowych.
Szczęki hamulcowe Water Grove zostały precyzyjnie obcięte na krawędziach i odpowiednio dopasowane do kształtu bębna hamulcowego, eliminując wszelkie potencjalne problemy z nieprawidłowym hamowaniem. Dodatkowo, posiadają fazowanie na końcach okładziny oraz oryginalne sprężyny hamulcowe w stylu OE, co sprawia, że są kompletnie zgodne z najwyższymi standardami.
Zalecamy stosowanie szczęk hamulcowych Water Grove do pojazdów eksploatowanych w trudnych warunkach terenowych, gdzie ich wyjątkowe cechy przyczynią się do zwiększenia skuteczności hamowania, a także przedłużą żywotność hamulców. Podążaj śladem bezpieczeństwa i niezawodności, inwestując w nasze innowacyjne rozwiązania hamulcowe.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FANTIC | 50 Caballero | R | 50.0 | 1983 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
FANTIC | 50 Enduro | R | 50.0 | 1983 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
FANTIC | 50 Trial | 50.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | |||
FANTIC | 80 Trial | R | 80.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | Gold MDX | 50.0 | 1987 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | MEX | 50.0 | 1985 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | MEX | 50.0 | 1986 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | MEX | 50.0 | 1987 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | MGX | 50.0 | 1987 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | MLX | 50.0 | 1987 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Enduro | MSX | 50.0 | 1985 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
MALAGUTI | 50 Fifty HF|NL 4 gears | 50.0 | 1987 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | 50 RGT Sport | 50.0 | 1985 | Do montażu z tyłu po lewej stronie |