Płatności elektroniczne
realizowane przez
Seria klocków hamulcowych FA V to innowacyjne rozwiązanie dla posiadaczy ciężkich motocykli turystycznych i cruiserów. Wykorzystują one okładzinę semi-sintermetalową, składającą się z organicznej mieszanki z 30% domieszką spieku metali. Produkt ten jest szczególnie atrakcyjny dla miłośników motocykli klasycznych, oferując doskonałe połączenie przystępnej ceny, wysokiej jakości wykonania oraz wydłużonej żywotności.
Klocki hamulcowe FA V zostały zaprojektowane z myślą o zastosowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych oraz cruiserach, prezentując doskonałe parametry, które sprawiają, że są one idealnym wyborem dla tych kategorii pojazdów. Okładzina semi-sintermetalowa pozwala na osiągnięcie równowagi pomiędzy organicznymi klockami hamulcowymi a trwałością klocków sinterowanych.
Główne cechy klocków FA V:
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej mieszanki 'Semi-Sintered', klocki te łączą w sobie najlepsze cechy organicznych klocków z trwałością klocków sinterowanych. Odpowiednie do zastosowań w motocyklach klasycznych oraz ciężkich streetbike'ach i cruiserach, klocki FA V zostały poddane testom na hamowni, potwierdzając ich trwałość porównywalną do klocków sinterowanych i dłuższą niż u wielu tańszych zamienników.
Dodatkowo, klocki hamulcowe FA V są przyjazne dla środowiska (ECO friendly) i posiadają aprobaty TÜV oraz ECE R 90. Wprowadzenie innowacyjnego systemu mocowania Nucap® NRS® gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia klocków po długotrwałym użytkowaniu lub w wyniku korozji. Produkt ten nie jest przeznaczony do zastosowań w warunkach wyścigowych ani na torze.
Wybierając klocki hamulcowe FA V, inwestujesz w jakość, trwałość i bezpieczeństwo hamowania dla swojego ciężkiego motocykla turystycznego lub cruisera.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CAN AM | Spyder | RS Phantom Black | 1330.0 | 2009 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS SE5 | 1330.0 | 2008 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS SE5 | 1330.0 | 2009 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS SM5 | 1330.0 | 2008 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS SM5 | 1330.0 | 2009 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS | 1330.0 | 2010 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS | 1330.0 | 2011 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS | 1330.0 | 2012 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS-S | 1330.0 | 2010 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS-S | 1330.0 | 2011 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RS-S | 1330.0 | 2012 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT LTD | 1330.0 | 2010 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT LTD | 1330.0 | 2011 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT LTD | 1330.0 | 2012 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT | 1330.0 | 2010 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT | 1330.0 | 2011 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT | 1330.0 | 2012 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT-S | 1330.0 | 2010 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT-S | 1330.0 | 2011 | Do montażu z przodu po prawej stronie | ||
CAN AM | Spyder | RT-S | 1330.0 | 2012 | Do montażu z przodu po prawej stronie |