Płatności elektroniczne
realizowane przez
Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)
EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.
Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.
Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.
Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BETA | Euro 350 | 350.0 | 2003 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Euro 350 | 350.0 | 2004 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Euro 350 | 350.0 | 2005 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Euro 350 | 350.0 | 2006 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Jonathan 350 | 350.0 | 2003 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Jonathan 350 | 350.0 | 2004 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Jonathan 350 | 350.0 | 2005 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
BETA | Jonathan 350 | 350.0 | 2006 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
CAGIVA | Brillio | 125 | 125.0 | 2008 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
CCM | XTR 250 | 250.0 | 2009 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
HERO HONDA | Quickster | 125 | 125.0 | 2006 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
SACHS HERCULES | Roadster 650 | 650.0 | 2005 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | |||
YAMAHA | TZR 50 | Thunderkid | 50.0 | 1997 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | TZR 50 | Thunderkid | 50.0 | 1998 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | TZR 50 | Thunderkid | 50.0 | 1999 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | TZR 50 | Thunderkid | 50.0 | 2000 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
YAMAHA | YBR 125 | ED 3D91 | 125.0 | 2005 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
YAMAHA | YBR 125 | ED 3D91 | 125.0 | 2006 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
YAMAHA | YSR 50 | T | 50.0 | 1987 | Do montażu z przodu po lewej stronie |