loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności On-line

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

P24

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:

Klocki hamulcowe EBC FA124/2 (kpl. na 1 tarcze)

  • Producent: rider
  • Kod Produktu: FA124/2
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

Cena: 102,00 PLN
Produkt dostępny!
9 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu

Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)

EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.

Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.

Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.

Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.

Zastosowanie

MarkaModelSub-ModelSilnikWartośćKMRocznik Szczegóły zastosowania
CAGIVA Canyon 500 500.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 500 500.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 500 500.0 1998 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 500 500.0 1999 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 500 500.0 2000 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 600 600.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 600 600.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 600 600.0 1998 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Canyon 600 600.0 1999 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA E 900 Elefant Dakar Rep 900.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA E 900 ie GT 900.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA E 900 ie GT 900.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA E 900 ie Lucky Explorer 900.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA E 900 ie Lucky Explorer 900.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elefant E 750 750.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elefant E 750 750.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elefant E 750 750.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA CD 250 UJ 250.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA CD 250 UJ 250.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA CD 250 UJ 250.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA CD 250 UJ 250.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA CD 250 UJ 250.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GB 250 Clubman MC 10-120-150 250.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 Goldwing 1500.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 J|K Goldwing 1500.0 1988 Do montażu z przodu po prawej stronie
HONDA GL 1500 J|K Goldwing 1500.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1992 Do montażu z przodu po prawej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1993 Do montażu z przodu po prawej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1998 Do montażu z przodu po prawej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 1999 Do montażu z przodu po prawej stronie
HONDA GL 1500 L Goldwing 1500.0 2000 Do montażu z przodu po prawej stronie
HONDA NV 400 CJ|CK Steed 400.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NV 400 CJ|CK Steed 400.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 500 Dominator 500.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA NX 650 Dominator 650.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA VT 600 CN Shadow Custom 600.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA VTZ 250 250.0 1986 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA VTZ 250 250.0 1987 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA VTZ 250 250.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA XL 600 V Transalp 600.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA XL 600 V Transalp 600.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA XL 600 V Transalp 600.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA XRV 650 Africa Twin 650.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
HONDA XRV 650 Africa Twin 650.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie

tel. 91 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl

GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl