Płatności elektroniczne
realizowane przez
Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)
EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.
Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.
Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.
Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CIMATTI | Gringo | 50.0 | 1985 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
FANTIC | 50 Strada | Super Six | 50.0 | 1973 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
HOREX | Rebell 80 N | 80.0 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||||
HOREX | Rebell 80 T | 80.0 | 1986 | Do montażu z przodu po prawej stronie | |||
HOREX | Sport 80 L | 80.0 | 1986 | Do montażu z przodu po prawej stronie | |||
MALAGUTI | 50 Fifty HF | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | 50 LX Sport | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | 50 Ronco RCW | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | 50 Watercooled | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | Chopper 25|40 | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | Chopper 80 | 80.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | Grizzly Quad | 50.0 | 1987 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALAGUTI | VA Olympique | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
MALANCA | 125|ST54|GT5 | 125.0 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||||
OSSA | Tu Yo | 350 | 350.0 | 1982 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
PUCH | Cobra | 80|80-8|80-6 GT|GTL | 80.0 | 1977 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
PUCH | Imola | X|GX | 50.0 | 1978 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
PUCH | M 50 | SDP | 50.0 | 1975 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
PUCH | M 50 | SDP | 50.0 | 1976 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
PUCH | M 50 | SDP | 50.0 | 1977 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
SACHS HERCULES | 50 KX 5 | 50.0 | 1992 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | 50 Ultra RS Ultra | 50.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | 80 Ultra AC Chopper | 80.0 | 1983 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | 80 Ultra AC | 80.0 | 1983 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | 80 Ultra Chopper | 80.0 | 1983 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | 80 Ultra F Ultra RS Ultra | 80.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | 80 XE 9 | 80.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
SACHS HERCULES | Older models with disc brake | 50.0 | 1979 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
ZUNDAPP | KS 100 | 100.0 | 1971 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
ZUNDAPP | KS 50 Sport|Supersport | Type 448-111 | 50.0 | 1970 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
ZUNDAPP | KS 80|Touring | Type 448-111 | 80.0 | 1980 | Do montażu z przodu po lewej stronie |