loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności On-line

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

P24

Raty On-line

P24 raty

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:

Klocki hamulcowe EBC FA068 (kpl. na 1 tarcze)

  • Producent: rider
  • Kod Produktu: FA068
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

Cena: 102,00 PLN
Produkt dostępny!
3 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu

Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)

EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.

Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.

Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.

Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.

Zastosowanie

MarkaModelSub-ModelSilnikWartośćKMRocznik Szczegóły zastosowania
KAWASAKI GPZ 1100 B1 1100.0 1982 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 1100 B2 1100.0 1983 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 1996 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 1997 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 1998 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 1999 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 2000 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 2001 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 2002 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 2003 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 EX 500 E 500.0 2004 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX E 500.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 550 D 550.0 1982 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 550 H 550.0 1982 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI GPZ 550 H 550.0 1983 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 750 R 750.0 1982 Do montażu z tyłu po lewej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1982 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1983 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1984 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1985 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1986 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1987 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1989 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1990 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1993 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1994 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GT 750 750.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI KX 500 C|D 500.0 1987 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KX 500 C|D 500.0 1988 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1000 J1|J2 1000.0 1981 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1000 J1|J2 1000.0 1982 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1000 J3 1000.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1000 LTD 1000.0 1981 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1000 LTD 1000.0 1982 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1000 LTD 1000.0 1983 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 1000 R2 1000.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1100 A 1100.0 1981 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1100 A 1100.0 1982 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1100 A 1100.0 1983 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 1100 D Spectre 1100.0 1982 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1100 D Spectre 1100.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 1100 R1 Lawson Replica 1100.0 1984 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 250 A3 250.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 400 J2|J3 400.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 400 J2|J3 400.0 1982 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 400 J2|J3 400.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 440 C2 440.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 440 D LTD 440.0 1983 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 440 D LTD 440.0 1984 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 440 H 440.0 1982 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 440 H 440.0 1983 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 550 A 550.0 1981 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 550 A 550.0 1982 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 550 LTD 550.0 1982 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 550 LTD 550.0 1983 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 550 LTD 550.0 1984 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 650 F 650.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 650 F 650.0 1982 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 650 F 650.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 700 A1 LTD 700.0 1984 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 750 E1 750.0 1980 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 750 L1-L4 750.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 750 L1-L4 750.0 1982 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI Z 750 L1-L4 750.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 750 L1-L4 750.0 1984 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 750 LTD 750.0 1980 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 750 LTD 750.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 750 N Spectre 750.0 1982 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI Z 750 N Spectre 750.0 1983 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI Z 750 Y1 LTD 750.0 1982 Do montażu z przodu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 250 B6 Balius-II 250.0 2002 Do montażu z tyłu po prawej stronie

tel. 91 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl

GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl