Płatności elektroniczne
realizowane przez
Klocki hamulcowe EBC Seria FA TT - do enduro i motocrossu
Prezentujemy klocki hamulcowe EBC Seria FA TT, stworzone z myślą o użytkownikach motocrossu i quadów. To wysokiej klasy klocki hamulcowe oparte na mieszance węglowej, gwarantującej efektywne hamowanie w pojazdach o zróżnicowanej masie. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, cechują się wysoką zawartością węgla, co pozwala na chłodzenie hamowania nawet podczas szybkiej jazdy.
Główne cechy klocków FA TT to doskonała siła hamowania oraz trwałość w suchych warunkach. Znajdują one zastosowanie zarówno w enduro, jak i motocrossie, sprawdzając się idealnie w ekstremalnych warunkach sportowego użytkowania. Klocki te zostały poddane testom TÜV i posiadają niemieckie certyfikaty ABE, co świadczy o ich wysokiej jakości i bezpieczeństwie.
Korzystając z klocków EBC Seria FA TT, możesz cieszyć się średnim okresem eksploatacji przy jednoczesnym utrzymaniu doskonałego efektu hamowania. Warto zauważyć, że są one szczególnie popularne w motocrossie i jazdzie na quadach w suchych warunkach, dzięki właściwościom chłodzącym materiału węglowego.
Jeśli zależy Ci na jeszcze dłuższej żywotności klocków lub planujesz jazdę w ekstremalnych warunkach błota, zalecamy zwrócenie uwagi na klocki hamulcowe z serii EBC Brakes MXS. Dla użytkowników quadów proponujemy natomiast klocki z serii R, które są odporne na ciężkie warunki jazdy off-road. Wybierz klocki hamulcowe EBC Seria FA TT i ciesz się bezpieczeństwem oraz skutecznością hamowania na każdym etapie swojej przygody na trasie!
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HONDA | MB 80 MB8 | 808.0 | 1980 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
HONDA | MCX 80 | 80.0 | 1982 | Do montażu z przodu po lewej stronie | |||
KAWASAKI | KMX 50 | KSR I | 50.0 | 1990 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
KAWASAKI | KMX 50 | KSR I | 50.0 | 1991 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
KAWASAKI | KMX 80 | KSR II | 80.0 | 1990 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
KAWASAKI | KMX 80 | KSR II | 80.0 | 1991 | Do montażu z przodu po lewej stronie |