Klocki hamulcowe EBC FA163 (kpl. na 1 tarcze) - UKŁAD HAMULCOWY - CZĘŚCI MOTOCYKLOWE
loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności On-line

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

P24

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:

Klocki hamulcowe EBC FA163 (kpl. na 1 tarcze)

  • Producent: rider
  • Kod Produktu: FA163
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

Cena: 102,00 PLN
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0

Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)

EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.

Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.

Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.

Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.

Zastosowanie

MarkaModelSub-ModelSilnikWartośćKMRocznik Szczegóły zastosowania
APRILIA Tuareg Rally 125 125.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
APRILIA Tuareg Wind 600 600.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elafant 125 125.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elafant 125 125.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elafant 125 125.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Elefant 750 750.0 1990 Do montażu z tyłu po prawej stronie
CAGIVA Elefant 750 750.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
CAGIVA Elefant 750 750.0 1992 Do montażu z tyłu po prawej stronie
CAGIVA Freccia 125 SY 125.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Mito 125 All models 125.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Mito 125 All models 125.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1998 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 1999 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Super City 125 125.0 2000 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Tamanaco 125 125.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA Tamanaco 125 125.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W12 350 350.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W12 350 350.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W12 350 350.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W16 600 600.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W16 600 600.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W16 600 600.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W16 600 600.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W16 600 600.0 1998 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W8 125 125.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W8 125 125.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W8 125 125.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W8 125 125.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W8 125 125.0 1997 Do montażu z przodu po lewej stronie
CAGIVA W8 125 125.0 1998 Do montażu z przodu po lewej stronie
MOTO GUZZI Quota EFI 1000 1000.0 1992 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI Quota EFI 1000 1000.0 1993 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI Quota EFI 1000 1000.0 1994 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI Quota EFI 1000 1000.0 1995 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI Quota EFI 1000 1000.0 1996 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI Quota EFI 1000 1000.0 1997 Do montażu z tyłu po lewej stronie

tel. 91 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl

GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl