loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności On-line

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

P24

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:

Klocki hamulcowe EBC FA077 (kpl. na 1 tarcze)

  • Producent: rider
  • Kod Produktu: FA077
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

Cena: 102,00 PLN
Produkt dostępny!
1 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu

Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)

EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.

Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.

Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.

Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.

Zastosowanie

MarkaModelSub-ModelSilnikWartośćKMRocznik Szczegóły zastosowania
BENELLI 900 SEi 900.0 1983 Do montażu z tyłu po prawej stronie
BMW R100 GS 100.0 1986 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1987 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 GS 100.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R100 PD 100.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R65 July 1988-Aug. 1989 65.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R65 R 65.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1987 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 GS 80.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 PD|CH 80.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 PD|CH 80.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 PD|CH 80.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 PD|CH 80.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 PD|CH 80.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 PD|CH 80.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1984 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1985 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1986 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1987 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1988 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1989 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1990 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1991 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1992 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1993 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1994 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R80 R 80 RT 80.0 1995 Do montażu z przodu po lewej stronie
BMW R850 GS 850.0 1996 Do montażu z przodu po lewej stronie
LAVERDA 1000 RGS Corsa 1000.0 1984 Do montażu z przodu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1983 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1984 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1985 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1986 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1987 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1988 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1989 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1990 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1991 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1992 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1993 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 II 1000.0 1994 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 III 1000.0 1984 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 III 1000.0 1985 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 III 1000.0 1986 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 III 1000.0 1987 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 III 1000.0 1988 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1983 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1984 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1985 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1986 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1987 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1988 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1989 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1990 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1991 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1992 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1993 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 1000 SP KE 1000.0 1994 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 850 Le Mans III 850.0 1981 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 850 Le Mans III 850.0 1982 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 850 Le Mans III 850.0 1983 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MOTO GUZZI 850 Le Mans III 850.0 1984 Do montażu z tyłu po lewej stronie

tel. 91 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl

GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl