loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Płatności On-line

Płatności elektroniczne

realizowane przez

 

P24

Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
    • poprzedni
    • następny
Podziel się ze znajomymi:

Klocki hamulcowe EBC FA067/3 (kpl. na 1 tarcze)

  • Producent: rider
  • Kod Produktu: FA067/3
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

Cena: 102,00 PLN
Produkt dostępny!
5 szt.
średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu

Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)

EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.

Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.

Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.

Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.

Zastosowanie

MarkaModelSub-ModelSilnikWartośćKMRocznik Szczegóły zastosowania
FANTIC 50 Strada R 50.0 1982 Do montażu z przodu po lewej stronie
FANTIC 50|50.1 Raider R 50.0 1981 Do montażu z przodu po lewej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 1996 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 1997 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 1998 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 1999 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 2000 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI GPZ 500 S EX D 500.0 2001 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 250 A2 Anhelo 250.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 250 A3 250.0 1997 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 250 A5|A6 250.0 2000 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 250 A5|A6 250.0 2001 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1992 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1993 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1996 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1997 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1998 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 1999 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 2000 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 2001 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 2002 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 2003 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 A 500.0 2004 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 B 500.0 2005 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 B 500.0 2006 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLE 500 B 500.0 2007 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLR 650 A 650.0 1987 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLR 650 A 650.0 1988 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI KLR 650 A 650.0 1989 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 250 Balius 250.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 250 Balius 250.0 1992 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 250 Balius 250.0 1993 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 250 Balius 250.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 250 Balius 250.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 400 Xanthus 400.0 1992 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 400 Xanthus 400.0 1993 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 400 Xanthus 400.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZR 400 Xanthus 400.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZXR 250 C 250.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZXR 250 C 250.0 1992 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZXR 250 C 250.0 1993 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZXR 250 C 250.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZXR 250 C 250.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZXR 250 R 250.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1990 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1991 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1992 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1993 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1994 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1995 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1996 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1997 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1998 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 1999 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 2000 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KAWASAKI ZZR 250 EX 250 H 250.0 2001 Do montażu z tyłu po prawej stronie
KRAM-IT KRAMER ER 125|250|300 RV3 125.0 1988 Do montażu z tyłu po lewej stronie
KRAM-IT KRAMER ER 500|600 600.0 1996 Do montażu z tyłu po lewej stronie
MALAGUTI 50 Enduro Gold MDX 50.0 1987 Do montażu z przodu po lewej stronie
MALAGUTI 50 Enduro MEX 50.0 1987 Do montażu z przodu po lewej stronie
MALAGUTI 50 Enduro MSX 50.0 1985 Do montażu z przodu po lewej stronie
SACHS HERCULES 50 Supra 4 GP 50.0 1980 Do montażu z przodu po lewej stronie

tel. 91 425 28 08


kom. 514 529 297


email: info@motocombo.pl

GG: 4575340


Skype: www.motocombo.pl