Płatności elektroniczne
realizowane przez
Seria klocków hamulcowych FA V to innowacyjne rozwiązanie dla posiadaczy ciężkich motocykli turystycznych i cruiserów. Wykorzystują one okładzinę semi-sintermetalową, składającą się z organicznej mieszanki z 30% domieszką spieku metali. Produkt ten jest szczególnie atrakcyjny dla miłośników motocykli klasycznych, oferując doskonałe połączenie przystępnej ceny, wysokiej jakości wykonania oraz wydłużonej żywotności.
Klocki hamulcowe FA V zostały zaprojektowane z myślą o zastosowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych oraz cruiserach, prezentując doskonałe parametry, które sprawiają, że są one idealnym wyborem dla tych kategorii pojazdów. Okładzina semi-sintermetalowa pozwala na osiągnięcie równowagi pomiędzy organicznymi klockami hamulcowymi a trwałością klocków sinterowanych.
Główne cechy klocków FA V:
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej mieszanki 'Semi-Sintered', klocki te łączą w sobie najlepsze cechy organicznych klocków z trwałością klocków sinterowanych. Odpowiednie do zastosowań w motocyklach klasycznych oraz ciężkich streetbike'ach i cruiserach, klocki FA V zostały poddane testom na hamowni, potwierdzając ich trwałość porównywalną do klocków sinterowanych i dłuższą niż u wielu tańszych zamienników.
Dodatkowo, klocki hamulcowe FA V są przyjazne dla środowiska (ECO friendly) i posiadają aprobaty TÜV oraz ECE R 90. Wprowadzenie innowacyjnego systemu mocowania Nucap® NRS® gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia klocków po długotrwałym użytkowaniu lub w wyniku korozji. Produkt ten nie jest przeznaczony do zastosowań w warunkach wyścigowych ani na torze.
Wybierając klocki hamulcowe FA V, inwestujesz w jakość, trwałość i bezpieczeństwo hamowania dla swojego ciężkiego motocykla turystycznego lub cruisera.
Zastosowanie
Marka | Model | Sub-Model | Silnik | Wartość | KM | Rocznik | Szczegóły zastosowania |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HONDA | CB 750 | F | 750.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CB 750 | F | 750.0 | 1984 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CB 900 | F | 900.0 | 1984 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CB 900 | F | 900.0 | 1985 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CB 900 | FB|F2B | 900.0 | 1982 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CB 900 | FB|F2B | 900.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CBX 1000 | B|C | 1000.0 | 1981 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CBX 1000 | B|C | 1000.0 | 1982 | Do montażu z tyłu po prawej stronie | ||
HONDA | CX 500 | EC | 500.0 | 1982 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | CX 500 | TCC Turbo | 500.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | CX 650 | ED | 650.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | CX 650 | TD Turbo | 650.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | FT 500 C | 500.0 | 1982 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | |||
HONDA | GL 1100 | AD Goldwing Aspencade | 1100.0 | 1983 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | GL 1100 | C|DC Goldwing | 1100.0 | 1982 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | NS 400 | RF|RG | 400.0 | 1985 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | NS 400 | RF|RG | 400.0 | 1986 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | NS 400 | RF|RG | 400.0 | 1987 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | VF 500 | F | 500.0 | 1984 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | VF 500 | F | 500.0 | 1985 | Do montażu z tyłu po lewej stronie | ||
HONDA | VF 750 | C Shadow | 750.0 | 1983 | Do montażu z przodu po lewej stronie | ||
HONDA | VF 750 | SC V45 Sabre | 750.0 | 1982 | Do montażu z przodu po prawej stronie |