Specjaliści od tuningu samochodowego doskonale wiedzą, jak ważne w podrasowanym silniku jest zastosowanie kutych tłoków oraz korbowodów. Oferują one zdecydowanie lepszą odporność na wysokie temperatury i znacznie lepszą wytrzymałość na przeciążenia powstałe przy bardzo wysokich obrotach silnika. Kute tłoki Wossner wykonane zostały z opatentowanego stopu aluminium 4032-T6 oraz 2618-T6 i mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów. Posiadają dodatkowo powłokę teflonową wpływająca znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra. Kute korbowody zostały natomiast wykonane z wytrzymałej stali 40CrNiMoa.
Kute tłoki Wossner Alfa Romeo
Kute tłoki Wossner Audi
Kute tłoki Wossner BMW
Kute tłoki Wossner Citroen
Kute tłoki Wossner Ferrari
Kute tłoki Wossner Fiat
Kute tłoki Wossner Ford
Kute tłoki Wossner Honda
Kute tłoki Wossner Hyundai
Kute tłoki Wossner Lancia
Kute tłoki Wossner Mazda
Kute tłoki Wossner MG
Kute tłoki Wossner Mini Cooper
Kute tłoki Wossner Mitsubishi
Kute tłoki Wossner Nissan
Kute tłoki Wossner Peugeot
Kute tłoki Wossner Porshe
Kute tłoki Wossner Renault
Kute tłoki Wossner Rover
Kute tłoki Wossner Saab
Kute tłoki Wossner Seat
Kute tłoki Wossner Subaru
Kute tłoki Wossner Toyota